KĀ PERSONĪGAIS ZĪMOLS VAR PALĪDZĒT TAVAI PROFESIONĀLAJAI IZAUGSMEI? LKK-majaslapai (42) Full view

KĀ PERSONĪGAIS ZĪMOLS VAR PALĪDZĒT TAVAI PROFESIONĀLAJAI IZAUGSMEI?

Popularitāte, atpazīstamība, ietekme vai modes lietas? Kas īsti ir personīgais zīmols? Mūsdienās par šo jēdzienu ir dzirdējis gandrīz katrs. Tas kļūst par nepieciešamību ikvienam – gan ikvienam no mums kā profesionālim savā profesijā un nozarē, gan uzņēmējiem un darba ņēmējiem. Kā veidot savu zīmolu apzināti – lai tas, kā citi mūs uztver, atbilstu tam, kā mēs vēlamies tikt uztverti? Kā personīgais zīmols var palīdzēt profesionālai izaugsmei – lai esi pamanīts, atšķirīgs, uzticams un pieprasīts mūsdienu dinamiskajā un pārsātinātajā darba pasaulē.

Mērķauditorija: Ikvienas, kurš vēlas stiprināt savu profesionālo pozicionējumu un veidot savu personīgo zīmolu.

NODARBĪBU SARAKSTS

Nodarbību tēmas:

  • Personīgā zīmola pienesums veiksmīgai profesionālajai izaugsmei;
  • Zīmola personība: vīzija, misija un vērtības;
  • 12 zīmola arhetipi;
  • Personīgā zīmola elementi: stāsts, tēls, reputācija;
  • Zīmola veidošana. Zīmola komunikācija. Zīmola pozicionēšana.

Meistarklašu apjoms: 24 akadēmiskās stundas tiešsaistē, 8 akadēmiskās stundas patstāvīgais darbs.
Meistarklašu īstenošanas periods: No 2024. gada 24. septembra līdz 29. oktobrim, 1 reizi nedēļā, otrdienās no 16:00-19:15 (24. septembrī, 1., 8.,15., 22. un 29.oktobrī,)
Meistarklašu īstenošanas veids:Tiešsaistē (Zoom)
Dalības maksa: 120 Eur

Pieteikšanās: Līdz 18.09.2024, aizpildot pieteikuma anketu.

KURSU VADA:
LILIĀNA OZOLIŅA ir mārketinga komunikācijas profesionāle ar vairāk kā 25 gadu pieredzi, strādājusi ar starptautiskiem un atpazīstamiem zīmoliem – vadījusi pasaules mūzikas mediju MTV Latvijā, bijusi LNT Mūzikas Video producente, vairāk kā 8 gadus bijusi mārketinga komunikācijas direktore Mercedes-Benz, strādājusi Grenardi, Squalio un EY Baltija (Ernst&Young). Lektore un konsultante mārketinga komunikācijās, publiskajā runā un radošās domāšanas tehnikā.