TĀLĀKIZGLĪTĪBAS PROGRAMMAS MEISTARKLASES Meistarklases marts aprīlis Full view

TĀLĀKIZGLĪTĪBAS PROGRAMMAS MEISTARKLASES

Turpinām kultūras nozares ievērojamāko pasākumu veidotāju, spilgtu personību pieredzes stāstus, kas papildināti ar praktiskiem padomiem.

13. martā – “PASĀKUMS UN KOMUNIKĀCIJA ŠODIEN” – vadītāja Eva Juhņēviča
20. martā un 27. martā – 
“KAS IR SCENOGRĀFIJA?” – vadītājs Kristaps Skulte
3. aprīlī –
“B2B pret B2C – ko tie nozīmē jeb mārketinga principi pasākumu nozarē” – vadītāja Ļena Ferstere

 

 

MEISTARKLASE   “Pasākums un komunikācija šodien” 13. martā no 18:00 līdz 19:30
Meistarklases vadītājas pieredzes kopums un līdz šim paveiktais komunikācijas nozarē un pasākumu vadībā ļaus gūt pārliecību par komunikācijas stratēģisko vadību kā izteikti nozīmīgu pasākuma organizēšanas sastāvdaļu, lai nodrošinātu sekmīgu tā norisi un iedvesmos pielietot to praksē ikdienā.
VAIRĀK…

Pieteikšanās līdz 11. martam, aizpildot pieteikuma anketu šeit:

MEISTARKLASE “KAS IR SCENOGRĀFIJA?”  20. martā un 27. martā no 18:00 līdz 19:30.
Scenogrāfija ir radošais instruments jebkura kultūras notikuma – koncerta, pasākuma, svētku skatuvei un videi.

Scenogrāfa Kristapa Skultes kompaktas lekcijas par to, kas ir scenogrāfija, cik plašā spektrā un kādās jomās tā darbojas, ar ieskatu katrā no būtiskākajām scenogrāfijas nozarēm – teātris, opera, TV, kino, vides objekti, koncerti un svinīgi, oficiāli, korporatīvi pasākumi.
VAIRĀK…

Pieteikšanās līdz 18. martam, aizpildot pieteikuma anketu šeit:

MEISTARKLASE “B2B pret B2C – ko tie nozīmē jeb mārketinga principi pasākumu nozarē.” 3. aprīlī no 18:00 līdz 19:30

Pasākumu formāti atšķiras ne tikai radoši, bet lielā mērā to atšķirību nosaka izvirzītais mērķis un uzrunājamā auditorija.
B2B mārketinga leksikā nozīmē biznesa attiecības pret biznesu (business to business), kas ietver dažādus izglītojošus, arī informatīvus pasākumus kā konferences vai izstādes, jaunu produktu prezentācijas, īpaši klientu lojalitāti veicinoši pasākumi, kas visi vērsti uz savstarpējo attiecību veidošanu, nostiprināšanu un tirdzniecības mērķu sasniegšanu.
Savukārt B2C mārketingā izprot kā bizness pret klientu (business to consumer), kur ar klientu saprotam plašu klientu loku jeb galapatērētāju.
VAIRĀK…

Pieteikšanās līdz 1. aprīlim, aizpildot pieteikuma anketu šeit: