PRAKSE AD VERBUM
PĀRDOŠANAS VADĪTĀJA PRAKSE TULKOŠANAS UN LOKALIZĀCIJAS UZŅĒMUMĀ AD VERBUM
GALVENIE PĀRDOŠANAS VADĪTĀJA PIENĀKUMI:
- Piedāvāt esošajiem un potenciālajiem klientiem AD VERBUM pakalpojumus.
- Jaunu klientu apzināšana Eiropā un ASV.
- Palielināt pārdošanas apjomus, izmantojot stratēģisko pārdošanu.
- Piedalīties pārdošanas un marketinga plānu izstrādē.
- Sasniegt un pārsniegt pārdošanas apjomu kvotas.
- Uzturēt attiecības ar klientiem pa telefonu, e-pastu un tiekoties personīgi.
- Piedalīšanās augsta līmeņa uz dažādām industrijām mērķētu Pārdošanas Vadības datubāzu veidošanā.
- Pārstāvēt AD VEBRUM ar uzņēmējdarbību saistītās konferencēs un pasākumos Eiropā un ASV.
- Sagatavot rīcības plānus un grafikus, lai identificētu kontaktpersonas, kā arī plānot darbam nepieciešamo kontaktpersonu skaitu.
- Uzturēt kontaktus ar pasākumos un konferencēs satiktajām kontaktpersonām.
- Identificēt un komunicēt ar potenciālajiem klientiem.
- Sagatavot prezentācijas, piedāvājumus un līgumus.
- Veidot un uzturēt ar pārdošanu saistītos materiālus un pieredzes aprakstus.
- Sagatavot dokumentus jaunu un esošu līgumu uzturēšanā.
- Veidot pārskatus klientam, izmantojos kvalitātes pārbaudes un citas pēc-pasūtījuma aktivitātes.
- Identificēt un atrisināt klientu sūdzības.
- Sagatavot dažādas statusa atskaites, ieskaitot paveikto darbu, pēc-pasūtījuma aktivitāšu un sasniegto mērķu atskaites.
- Informēt klientus par jauniem produktiem un pakalpojumiem, jaunumiem, papildinformāciju, kā arī veiktām aptaujām starp uzņēmuma darbiniekiem un klientiem.
- Citi pienākumi, kas var rasties darba gaitā.
JŪSU IEGUVUMI:
- Iespēja strādāt starptautiskās pārdošanas jomā.
- Profesionāla darba vide.
- Pozitīvi novērtēta darba gadījumā – priekšroka piesakoties uz darba vakancēm uzņēmumā AD VERBUM.