PRAKSE AD VERBUM AD Verbum Full view

PRAKSE AD VERBUM

PĀRDOŠANAS VADĪTĀJA PRAKSE TULKOŠANAS UN LOKALIZĀCIJAS UZŅĒMUMĀ AD VERBUM

 

GALVENIE PĀRDOŠANAS VADĪTĀJA PIENĀKUMI:

  • Piedāvāt esošajiem un potenciālajiem klientiem AD VERBUM pakalpojumus.
  • Jaunu klientu apzināšana Eiropā un ASV.
  • Palielināt pārdošanas apjomus, izmantojot stratēģisko pārdošanu.
  • Piedalīties pārdošanas un marketinga plānu izstrādē.
  • Sasniegt un pārsniegt pārdošanas apjomu kvotas.
  • Uzturēt attiecības ar klientiem pa telefonu, e-pastu un tiekoties personīgi.
  • Piedalīšanās augsta līmeņa uz dažādām industrijām mērķētu Pārdošanas Vadības datubāzu veidošanā.
  • Pārstāvēt AD VEBRUM ar uzņēmējdarbību saistītās konferencēs un pasākumos Eiropā un ASV.
  • Sagatavot rīcības plānus un grafikus, lai identificētu kontaktpersonas, kā arī plānot darbam nepieciešamo kontaktpersonu skaitu.
  • Uzturēt kontaktus ar pasākumos un konferencēs satiktajām kontaktpersonām.
  • Identificēt un komunicēt ar potenciālajiem klientiem.
  • Sagatavot prezentācijas, piedāvājumus un līgumus.
  • Veidot un uzturēt ar pārdošanu saistītos materiālus un pieredzes aprakstus.
  • Sagatavot dokumentus jaunu un esošu līgumu uzturēšanā.
  • Veidot pārskatus klientam, izmantojos kvalitātes pārbaudes un citas pēc-pasūtījuma aktivitātes.
  • Identificēt un atrisināt klientu sūdzības.
  • Sagatavot dažādas statusa atskaites, ieskaitot paveikto darbu, pēc-pasūtījuma aktivitāšu un sasniegto mērķu atskaites.
  • Informēt klientus par jauniem produktiem un pakalpojumiem, jaunumiem, papildinformāciju, kā arī veiktām aptaujām starp uzņēmuma darbiniekiem un klientiem.
  • Citi pienākumi, kas var rasties darba gaitā.

 

JŪSU IEGUVUMI:

  • Iespēja strādāt starptautiskās pārdošanas jomā.
  • Profesionāla darba vide.
  • Pozitīvi novērtēta darba gadījumā – priekšroka piesakoties uz darba vakancēm uzņēmumā AD VERBUM.