
Digitālā satura producēšana
Esi uz TU ar Tik Tok, Instagram, influenceriem u.c. digitālajiem medijiem?
Tad Tev ir jānāk studēt DIGITĀLĀ SATURA PRODUCĒŠANA, 2.5 gadu laikā Tu kļūsi par PRO sociālo tīklu menedžēšanā, satura konceptu izstrādē un realizēšanā, varēsi sadarboties ar influenceriem un koordinēt sponsoru komunikāciju. Forši, vai ne!? Bonusā studijām, kurās apgūsi akadēmiskās zināšanas, Tu aizvadīsi 4 prakses, kurās iegūtās zināšanas varēsi pielietot un attīstīt.
Studiju programma – KULTŪRAS UN Mākslas PROCESU VADĪBA
KVALIFIKĀCIJA – KuLTūras darba speciālists
Radošs, patstāvīgs un konkurētspējīgs speciālists kultūras pārvaldības jomā, kurš nodrošina dažāda mēroga projektu izstrādi, vadīšanu un koordinēšanu savā specializācijā gan Latvijā, gan Eiropā.
Specializācija – Digitālā satura producēšana
Digitālā satura producēšanas specializācija sniedz iespēju iegūt teorētiskas un praktiskas zināšanas mediju producēšanā, kas ietver digitālo un drukāto mediju specifiku, dažādu radošu projektu realizēšanu TV, radio programmu, raidījumu, ētera producēšanu, kā arī ieskatu mazbudžeta filmu veidošanā.
Producenta profesijas pamatu apgūšana ietver arī finanšu un reklāmas menedžmentu, radošās komandas veidošanas un vadīšanas prasme, kā arī dažādu pielietojamo tehnoloģiju pārzināšanu.
Digitālā satura producenti apgūst
- web lapas un sociālo mediju veidošanu un uzturēšanu;
- dizaina veidošanu un maketēšanu;
- reklāmu un marketingu;
- radiostaciju darba pamatprincipus;
- apgūst TV specifiku, ka arī dažādu TV produktu veidošanu;
- apgūst kinoproducenta darba pamatus kopā ar profesionāliem operatoriem, montāžas speciālistiem, producentiem un kinorežisoriem.
NB! Papildu informācija par iestājpārbaudījuma datumu, laiku un saturu/prasībām reflektants saņems dokumentu iesniegšanas brīdī.