LKA Latvijas Kultūras koledžas piedāvājums speciāli muzikālo izrāžu un koncertu organizētājiem – profesionālā programma džeza dejas dejotājiem, iegūstot pirmā līmeņa profesionālo augstāko izglītību un kvalifikāciju deju kolektīva vadītājs divos gados!
Specializācijā Džeza deja piedāvā:
- Iepazīt džeza deju tās vairākās izpausmēs un stilos caur dažādu džeza tehniku apgūšanu, improvizāciju, aktiermeistarību un uzstāšanās praksēm.
- Apgūt prasmi vadīt deju grupu vai kolektīvu.
- Pēc džeza dejas specializācijas apgūšanas dejotājs varēs pilnveidojot savu profesionālo pieredzi koncertos, mūzikālajās izrādēs , teatrālajos uzvedumos un šovos.
Lekcijas 4 dienas nedēļā, piektdienas, sestdienas brīvas. Teorētiskie studiju kursi var notikt attālināti, džeza dejas stilu apguve klātienē mazās grupās. Treniņiem studentiem no lekcijām brīvajā laikā pieejamas koledžas telpas. Katrā pusgadā 1 mēnesis prakse, divi jaunrades deju koncerti un savas jaunrades dejas specializācijas dejas stila iestudējums vai nu koncertam vai dejas video (ja ārkārtas situācija aizliedz darboties klātienē).
Specializācijā Džeza deja studiju kursus pasniedz:
Olga Spridzāne (Jazz technic, Broadway jazz) – profesionāla dejotāja, džeza dejas pasniedzēja dažādās studijās, džeza dejas specializācijas vadītaja Latvijas Kultūras koledžā. Piedalījusies vairākos deju projektos, teatrālajās un muzikālajās izrādēs, mūziklos un šova uzvedumos Latvijā, Eiropā un Āzijā. “Jazz Dance Fusion” projekta veidotāja.
Andris Bukolovskis (Comercial jazz, Lyrical jazz) – horeogrāfs, džeza un mūsdienu dejas pasniedzējs. Džeza dejas pasniedzējs vairākās deju studijās, horeogrāfs vairākiem deju šoviem, konkursiem un modes skates iestudējumiem.
Ksenija Drovņikova (Aktiermeistarība dejotājiem) – baletdejotāja, teātra un kino aktrise, skatuves un džeza dejas horeogrāfe, ķermeņa plastikas pasniedzēja. Horeogrāfes pieredze iestudējumos Maskavā un Rīgā.
Inga Raudinga (kompozīcija un kustību mākslas jaunrade) – horeogrāfes un kustību konsultante teātra izrādēs, TV šovos un deju iestudējumos.