Site icon LKA Latvijas Kultūras koledža

Latvijas Kultūras koledža uzsāk sadarbību ar pašvaldībām un kultūras centriem

Jaunajam mācību gadam iestājoties, Latvijas Kultūras koledža uzsāk vairākas jaunas sadarbības ar Latvijas Kultūras centriem un pašvaldībām visā Latvijā. Sadarbības galvenais mērķis ir iespēja praktiski izmantot studijās iegūtās zināšanas un parādīt tās ārpus ierastās vides – Rīgas. Kā pirmie sadarbības partneri ir uzrunāti Mazsalacas Dome un Mazsalacas Kultūras centrs, Kokneses novada dome un Kokneses novada tūrisma informācijas centrs, kā arī Iecavas novada dome. Sadarbības forma šobrīd tiek plānota kā studentu kursu un kvalifikācijas darbu, radošo ideju realizācija reģionos, reizē veicinot studentu zināšanas Latvijas reģionu kultūrdzīvē.

Sadarbības mērķis ir sniegt iespēju Latvijas mazpilsētām sadarboties ar topošajiem profesionāļiem, uzņemt jaunas vēsmas un darba spēku. Tā ir lieliska pieredze studentiem darboties ārpus ierastās vides, jo salīdzinoši daudz vieglāk ir realizēt savas idejas un ieceres ierastajā vidē – galvaspilsētā, kurā dažos brīžos koncentrējas līdz pat 60% kultūras notikumu. Šobrīd visaktīvāk tiek iesaistīti studiju programmas ‘’Mākslas institūciju pārvaldība’’ ar kultūras menedžera kvalifikāciju ar specializāciju tehniskā pasākumu producēšana (audio vizuāli darbi, gaismu un skaņu objekti) studenti. Ir jau paredzēts, ka tiks iesaistīti arī citu specializāciju studenti.

Ja skatāmies kartē, Latvija ir maza. Ja uzkāpjam nelielā Siguldas paugurā, ieejam dziļāk Mazsalacas Skaņā kalna dabas takās, apstājamies Kolkas raga spicītē, mēs sajūtam, ka tas zemes pleķītis ir milzīgs, skaists un tīrs, tāda ir arī Latvija, tāpēc mēs gribam sniegt iespēju saviem studentiem palīdzēt radīt svētkus arī ārpus Rīgas robežām. Caur plānotajiem sadarbības projektiem mēs dodamies pārbaudīt paši sevi. Vai spējam komunicēt, pārvarēt attālumus un šķēršļus, reizē aicinot arī apmeklētājus pievienoties mūsu darbiem. Iedzīvinot, drīzāk, dažādojot kultūras notikumus reģionos, sniedzot studentiem jaunu pieredzi un prakses iespējas.

 

Exit mobile version